دانلود فایل ۱۴۰ بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی جکی سیلبرگ

دانلود فایل ۱۴۰ بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی جکی سیلبرگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
4948 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود فایل ۱۴۰ بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی جکی سیلبرگ

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf کتاب ۱۴۰ بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی جکی سیلبرگ ترجمه آناهیتا آذری می باشد. این فایل شامل ۱۶۱ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

این کتاب به والدین آگاهی می‌دهد که با استفاده از روش‌های گوناگون مانند آواز خواندن، رقصیدن، در آغوش گرفتن، حرکت دادن، حرف زدن با کودک و تحریک حس بویایی/ چشایی، مغز کودک را پرورش دهند.

بازی‌ها و ترفندهایی که در این کتاب آمده در ۱۲ دوره طبقه‌بندی شده است.مثلا بازی‌ها و ترفندهای سه ماهه اول سال با بازی‌های سه تا شش ماهگی متفاوت است؛

یعنی این کتاب از تولد تا سه‌سالگی، سه ماه به سه ماه جلو رفته و برای هر سه ماهه از زندگی، نکته‌ها و ترفندهایی توضیح می‌دهد. کتاب حاضر را انتشارات «قدیانی» منتشر کرده است.

این کتاب در مورد چگونگی استفاده از بازی‌ های هدفمند برای کمک به رشد مغزی کودکان و خردسالان، از بدو تولد تا سه سالگی، به شما آگاهی می‌دهد. شما می‌آموزید که با استفاده از روش‌های گوناگون، مانند آواز خواندن، رقصیدن، در آغوش گرفتن، حرکت دادن، حرف زدن با کودک و تحریک حس‌های چشایی و بویایی کودک مغز او را رورش دهید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.