دانلود خلاصه کتاب اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1916 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf پاورپوینت خلاصه کتاب اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی می باشد. این فایل شامل ۱۰۰ صفحه به صورت اسلاید وار می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی

مقدمه :
جهانی شدن و اقتصاد تجارت جهانی، به طور مشخص صنعت غذا را طی سال های اخیر دگرگون کرده است .
افزایش درآمد سرانه و رشد سریع جمعیت مناطق شهری در کشورهای توسعه نیافته ،

لزوم تولید مقادیر زیادی مواد غذایی  فرآوری شده مغذی با ز تینه پایین را ایجاد کرده است .
به طور همزمان، نگرانی های فزاینده ی مصرف کنندگان راجع به سلامت و ایمنی مواد غذایی، لزوم پیروی صنایع غذایی از استاندارد ها و قوانین ملی و بین المللی مواد غذایی را ایجاد می کند.

طراحی کارخانجات فرآوری مواد غذایی عمدتا بر اساس طراحی فرآیندهای مواد غذایی و تجهیزات فرآوری می باشد . علاوه بر این ، چندین جز کارخانه صنایع غذایی مانند ساختمان های کارخانه، مواد اولیه، محصولات نهایی و محصولات جانبی،تاسیسات کارخانه، مواد و تجهیزات بسته بندی، قسمت های رفاهی و بهداشتی کارگران، کنترل کیفیت، ذخیره سا زی) انبارها و تصفیه فاضلاب باید آنالیز گردند .

یک کارخانه صنایع غذایی علاوه بر بهره ور ی سوددهی  اقتصادی، باید از الزامات سخت گیرانه ایمنی، قانونی و آئین نامه های زیست محیطی فرآوردههای غذایی پیروی کند .

قوانین و آئین نامه ها مانند سازمان دامپزشکی ، سازمان غذا و دارو و سازمان محیط زیست باید در مرحله طراحی مد نظر قرار گیرند.

ممکن است توسط برخی از شرکت های صنایع غذایی جهت تضمین سلامت محصولاتشان برای مصرف کنندگان استانداردهایی سخت گیرانه تر از قوانین رسمی یک کشور اعمال گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.