دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف
نوع فایل
ppt
حجم فایل
385KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
855 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف 

توضیح مختصر درمورد فایل

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف می باشد. این فایل شامل ۴۱ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف

نانوتکنولوژی چیست؟ 

فناوری نانو یکی از مدرن ترین فناوری های روز دنیاست که دارای خصوصیاتی منحصر به فرد با

کاربردهایی در تمام زمینه های علم و فناوری است. همین کاربردهای وسیع فناوری نانو که از آن به عنوان ویژگی بین رشته ای بودن (cross  science)  فناوری نانو یاد می شود, عامل مهمی در فراگیر شدن این  پدیده جدید است. از طرفی توجه روزافزون بشر به این فناوری فقط ناشی از تازگی آن و کنجکاوی بشر برای دانستن آنچه نمی داند نیست , بلکه به دلیل قابلیت ویژه ای است که این فناوری پیش روی انسان قرار می دهد و دستیابی به آنها جز از این راه ممکن نیست.

همانطور که می دانیم اختراع ماشین بخار, شروع اولین انقلاب صنعتی بود؛ دانشمندان ساخت ترانزیستورها را آغاز انقلاب صنعتی دوم می دانند؛ هم اکنون باید بپذیریم که در انقلاب سوم صنعتی هستیم! چرا که بر خلاف گذشته سه مولفه یعنی فناوری نانو, ITو پروژه ژنوم انسانی, همزمان شکل دهنده سومین انقلاب صنعتی هستند.

فناوری نانو یعنی بررسی مواد در ابعاد اتمی یا ملکولی و یا بررسی مواد در مقیاس یک میلیاردیم آن. این ساده ترین و عامیانه ترین تعریفی است که می توان از فناوری نانو ارائه داد. یک نانو متر یک میلیاردیم متر است . این عدد یک هشتاد هزارم قطر موی انسان و یا ۱۰ برابر قطر یک اتم هیدروژن است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.