دانلود فایل جامع pdf قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
183KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
956 بازدید
8,000 تومان 5,800 تومان٪28 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری می باشد. این فایل شامل ۲۶ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

مرجع تصویب: مجلس شورای اسلامی
شماره ویژه نامه: ۵۹۸
چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۲
سال شصت و نه شماره ۱۹۹۲۰
۱۳۹۲/۰۴/۳۰- شماره ۲۵۸۴۶
جناب آقای محمد سینجلی جاسبی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور
قانون مذکور، «۱» قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده «۱» با توجه به انقضای مهلت مقرر در ماده برای درج در روزنامه رسمی « قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری » یک نسخه تصویر ارسال می گردد.
رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی ۱۳۹۲/۰۴/۱۵ -۲۲۱۸۸/ شماره ۲۴۴

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ( ۱۳۸۷ در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم ( ۱۲۳ /۹/ ۱۶۰۱۶۰ مورخ ۹ / عطف به نامه شماره ۳۸۶۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب جلسه ۱۳۹۰ مجلس که با عنوان لایحه آیین دادرسی دیوان عدالت اداری به /۰۹/ علنی روز سه شنبه مورخ ۲۲
مجلس شورای اسلامی تقدیم و مطابق اصل یکصد و دوازدهم ( ۱۱۲ ) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام ارسال گردیده بود، با تأیید آن مجمع به پیوست ابلاغ میگردد.

بخش اول تشکیلات

ماده ۱ در اجرای اصل یکصد و هفتاد و سوم ( ۱۷۳ ) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور رسیدگی به شکایات، تظلّمات و اعتراضات مردم نسبت به مأموران، واحده ا و آیین نامه های دولتی
خلاف قانون یا شرع یا خارج از حدود اختیارات مقام تصویب کننده، دیوان عدالت اداری که در این قانون نامیده می شود زیرنظر رئیس قوه قضائیه تشکیل می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.