دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری،سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف
دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب اندازه گیری،سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف می باشد. این فایل شامل ۱۹ صفحه خلاصه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
اندازه گیری،سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف
مقدمه :
هدف از ارزیابی پیشرفت تحصیلی چیست؟
1_ ارزیابی از روش تدریس معلم و موفقیت آموزشی وی
2_ ارزیابی محتوای آموزشی کتب و منابع آموزشی
3_بررسی سطح یادگیری و میزان موفقیت دانش آموزان در کسب مهارت های تحصیلی
***
فصل اول: تعاریف و اصطلاحات
تعریف اندازه گیری:
.» انداه گیری عبارت است از فرایندی که تعیین می کند یک شخص یا یک شی تا چه میزان از یک ویژگی برخوردار است » گِی ۱۹۹۱ «
اندازه گیری از کاربست ابزارهای پیشرفته و پیچیده الکترونیکی تا امتحانات مداد، کاغذی کتبی، مقیاس های درجه بندی و « پین ۲۰۰۳ «.» فهرست های وارسی را شامل می شود.
شیوه نسبت دادن یک عدد ) که معمولا به آن نمره گفته می شود ( به یک صفت یا ویژگی معین یک شخص به گونه ای که « نیکتو ۲۰۰۱ «.» آن عدد درجه ای از آن صفت یا ویژگی را که آن شخص از آن برخوردار است را نشان دهد.
تعریف آزمون:
مقدمه:
اندازه گیری یک فرایند است، این فرایند نیاز به یک وسیله دارد که به آن آزمون می گویند. آزمون وسیله ای است برای اندازه گیری صفات فیزیکی )جسمی( و روانی، چون متخصصین اندازه گیری به
ویژگی های روانی
مورد نظر برای اندازه گیری دسترسی ندارند ناچار به اندازه گیری رفتارهایی که معرف ویژگی روانی است می پردازند. رفتار چون متنوع و فراوان است نمی توان به اندازه گیری همه آن ها دست یافت، بنابراین نمونه ای از رفتار مورد بررسی قرار می گیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.