دانلود فایل pdf خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
580KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1133 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و برترین فایل pdf خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر می باشد. این فایل شامل ۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر

ستون اول: آدم بیشتر باید روی خودش کار کند )خودشناسی و خودسازی( تا بر روی کارش .همه ی موجودات محدوده ی مشخصی برای رشد دارند جز انسان. انسان تنها موجودیست که به واسطه ی
قدرت اختیار می تواند هم به کمال برسد و هم به پستی .اوضاع وقتی عوض میشه که خودت عوض بشی .

ستون دوم: سلامتی کاملدیدن کارهایی که دیگران انجام دادن، انگیزه جاه طلبی مثبتی رو در ما ایجاد می کند . به کار گرفتن آموزه های قبلی مهمتر از آموختن آموزه هایی جدید است . سلامتی کامل از سه بعد ساخته شده : جسم،روان )عقل،ا حساس و اراده( و روح )توانایی سفر به ماورای جهان دارد( که اولویت آنها عبارت است از روح و روان و جسم . مهمترین اصل موفقیت تعادل است.

ستون سوم: موهبت روابط
باید از موهبت روابط حداکثر استفاده را ببریم. بزرگترین موهبت، موهبت روابط با مردمه. برای شکوفایی یک رابطه باید پیوسته وقت، تلاش و تصور خودمون را صرف آن کنیم. )پیگری اشخاص معرفی شده به سیستم (. همانگونه که در تبلیغات شهری دیده می شود، شهر خوب شهری ساختنی است نه یافتنی و این قاعده دقیقاً در رابطه با روابط صدق میکند، روابط برای شکل گیری و تداوم نیازمند صرف زمان و هزینه و انرژی هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.