دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳
قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳ می باشد. این فایل شامل ۷۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
فهرست:
فصل ۱ – ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان …………………………………………………………………………. ۱
2 – تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ……………………………………………………………….. ۸
فصل ۱ – غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا ………………………………………………………… ۱۱
1 – مدیریت اطلاعات بازاریا بی و اندازه گیری تقاضای بازار ………………………………………………………………. ۲۱
فصل ۵ – بررسی محیط بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳
6 – تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار ……………………………………………………………………….. ۱۱
فصل ۷ – تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری……………………………………………………………………….. ۱۳
8 – تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا …………………………………………………………………………………………………… ۱۱
فصل ۳ – تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف ……………………………………………………………………………….. ۵۳
13 – تمایز و تعیین جایگاه در بازار ………………………………………………………………………………………………….. ۵۶
فصل ۱۱ – تکوین و تولید کالاهای جدید …………………………………………………………………………………………………. ۶۳
12 – مدیرت خط مشی ها دوره عمر کالا …………………………………………………………………………………………. ۶۶
فصل ۱۱ – خط مشی های بازاریابی و رهبران، چالش گران، دنباله روها و پر کنندگان خلاء بازار ………………………۷۳
فصل ۱ ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان –
چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهان کدامند؟
1 اقتصاد جهانی پیوندهای استراتژیک بین رفقا – –
2 شکاف درآمد که برای کاستن از آن دو راه حل وجود دارد.
الف( تجارت متقابل که در آن کشورهای فقیر برای کالاها و خدمات -خریداری شده به جای پول کالا تحویل می دهند.
ب( تحقق تحویل بیشتر، دریافت کمتر.
1 محیط زیست و بازاریابی متعهد از نظر اجتماعی ، سیاستهای سبز مذیت رقابتی –
1 پیشرفتهای تکنولوژیک : بازاریابان هوشیار تکنولوژی را موجد جریان بی پایان فرصتها می دانند. –
5 مشتری قدرتمند –
6 سایر مسائل –
بازاریابی چیست؟
فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، افراد و گروهها نیازها و
خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند.
نیاز انسانی: عدم دسترسی به یک رضایتمندی اساسی است.نیاز در بافت حیاتی انسان و روان او وجود دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.