دانلود پاورپوینت بهبود مستمر Continous Improvement

دانلود پاورپوینت بهبود مستمر Continous Improvement
نوع فایل
PPT
حجم فایل
217KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
491 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت بهبود مستمر Continous Improvement

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت بهبود مستمر Continous Improvement می باشد. این فایل شامل ۲۸ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت بهبود مستمر Continous Improvement

تعریف بهبود:

فرایندی است نظام‌مند و پویا به منظور  بازنگری و بهبود کیفیت در  خدمات، محصولات و فرایندهای یک سازمان

پارادایم‌ها

پارادایم‌افکار، اندیشه و باورهای هر انسانی است که مانند یک فیلتر عمل می کنند و داده‌ها و اطلاعات ورودی را بررسی و اجازه ورود در چهار چوب معیارهای خود به مغز می دهند و در واقع پارادایم باید و نبایدها و تصویرهای بینشی و تصمیم‌های رفتاری ما را تشکیل می دهند که اگر این پارادایم ها نوسازی و ترمیم نشوند ، ما را در گذشته نگه می دارند و خلاقیت و پذیرش افکار و باورهای نو را از ما می گیرند.

انواع بهبود:
۱-بهبود گام به گام:

ابزار‌های این بهبود ISO9001،۵S، Kaizen، مدیریت بهره‌وری و … می‌باشند . این روش ریسک پایینی دارد، ازنیروهای داخل سازمان استفاده می‌کند، فرهنگ بهبود به صورت زیر بنایی حاصل می‌شود، سازمان هزینه زیادی متقبل نمی‌شود.

۲- بهبود جهشی:

 ابزار‌های این روش شامل ISO9004،EFQM،مهندسی مجدد و … می‌باشد . این روش ریسک بالایی دارد،نیروی ویژه می‌خواهد،آموزش‌های خاص می‌خواهد، هزینه بالایی دارد، فناوری اطلاعات از رکن‌های اصلی این بهبود می‌باشد.

در برنامه چشم انداز ۲۰ ساله (۱۴۰۴) جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است که « با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو ایمان و عزم ملی و کوشش برنامه‌ریزی شده و مدبرانه جمعی و در مسیر تحقق آرمان‌ها و اصول قانون اساسی، در چشم انداز بیست ساله،

ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین‌الملل.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.