فایل pdf جرّاحی دریچه قلب

فایل pdf جرّاحی دریچه قلب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
913KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
440 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

فایل pdf جرّاحی دریچه قلب

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جرّاحی دریچه قلب می باشد. این فایل شامل ۶۵ صفحه تایپ شده  بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل pdf جرّاحی دریچه قلب

اعمال جرّاحی که به منظور برقراری عملکرد درست دریچه های قلب صورت می گیرد رو به افزایش است. این اعمال به منظور بهبود کیفیت زندگی و توان افراد دچار بیماری دریچه ا ی قلب صورت میپذیرند.
هدف ما از تهیه این کتابچه، آموزش به بیمارانی است که چنین اعمال جرّاحی برای آنها انجام شده یا خواهد شد. همچنین این کتابچه حاوی اطلاعاتی است در زمینه آنچه که طی بستری در بیمارستان یا پس از مرخصی ممکن است پیش بیاید.

پزشکی که جرّاحی شما به عهده ایشان است بهترین فرد برای پاسخگویی به سؤالات یا نگرانی های شما در رابطه با جزئیات جرّاحی و دوران نقاهت پس از آن می باشد. در این کتابچه متن نوشتار و نقاشی ها به شما کمک می کند که موضوع را درک کنید و با متخصص قلب، متخصص داخلی، پزشک خانواده یا هر پزشک دیگری که مراقبت از شما را به عهده دارد، بهتر مشکل خودتان را در میان بگذارید.

قلب شما مانند پمپی است که خون حاوی مواد غذایی و اکسیژن را به ارگان ها و بافت های بدن پمپ می کند.
قلب دارای چهار حفره میب اشد، دهلیز چپ و راست دیواره های نازک داشته و به منزله معبری برای خون هستند. دو حفره دیگر، بطن راست و چپ هستند که دیواره های ضخیم داشته و مسئول اصلی پمپاژ خون
می باشند.

حفرات سمت راست قلب، خون را فقط به ریه های شما پمپ می کنند و حفرات سمت چپ خون را به بقیه قسمت های بدن می رسانند. حفرات سمت چپ ضخیم تر و قوی تر از سمت راست هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.