دانلود فایل pdf برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی لطف الله فروزنده

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3600 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود فایل pdf برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی لطف الله فروزنده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی رشته مدیریت اجرایی – MBA  نام درس : برنامه ریزی استراتژیک در عمل (کارگاه) – برنامه ریزی استراتژیک مقطع : کارشناسی ارشد تألیف :-۱ دکتر لطف الله فروزنده -۲ دکتر محمدتقی امینی -۳ صمد خبازباویل می باشد. این فایل شامل ۲۷۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب برنامه ریزی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی

«برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی» به قلم نویسندگان، دکتر لطف الله فروزنده، دکتر محمد تقی امینی و صمد خبازباویل، برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و MBA دانشگاه پیام نور نوشته شده‌است.

در فصل اول مباحث مدیریت استراتژیک و وظایف مدیران در این خصوص آمده است. در فصل دوم و سوم، مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک مرور شده و ارکان اصلی و جهت‌ساز برنامه‌ریزی استراتژیک، بحث شده است.

فصل چهارم، اهداف و انواع آن را در برنامه‌ریزی استراتژیک بررسی کرده و در فصل پنجم و ششم، درباره تجزیه و تحلیل محیط کلان و محیط صنعت و تحلیل رقابتی بحث شده است. در فصل هفتم عوامل توانمندسازی داخلی شامل نقاط قوت و ضعف سازمان مرور شده و در فصل هشتم استراتژی‌های رایج را در سازمان‌های تجاری مطرح شده است.

در فصل نهم نیز، تدوین استراتژی با توجه به مفاهیم نظری در فصول قبل، به صورت عملیاتی و در قالب چارچوب جامع تدوین استراتژی ارائه شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.