دانلود فایل جزوه لغات کتاب لزگی (۱۴۵۰ لغات مهارت) زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی

دانلود فایل جزوه لغات کتاب لزگی (۱۴۵۰ لغات مهارت) زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
672KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
545 بازدید
6,500 تومان 4,800 تومان٪26 تخفیف

دانلود فایل جامع جزوه لغات کتاب لزگی (۱۴۵۰ لغات مهارت) زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه لغات کتاب لزگی (۱۴۵۰ لغات مهارت) زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی می باشد این فایل شامل ۲۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه لغات کتاب لزگی (۱۴۵۰ لغات مهارت) زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی

جزوه لغات کتاب امیر لزگی تمامی لغات هر ۱۲ مهارت لزگی را تک به تک از متون, سوالات و حتی تمامی لغات جداول آخر متون را دارا می باشد و به جرات می توان گفت هیچ لغت جدیدی و از قلم انداخته نشده است و در نوشتن معنی لغات تمامی معانی هر لغت را نوشته شده نه فقط یکی دو تا از معانی و زیرا تجربه ثابت کرده که هر کدام از معانی یک لغت مورد توجه طراحان سوالات می باشد.

از آنجایی که در کنکور کارشناسی ارشد تنها عامل مهم در پاسخگویی به سوالات زبان فقط دامنه لغات بالا می باشد و از قواعد سوال نداریم پس به جای اینکه وقتتونو صرف پیدا کردن معنی لغات از دیکشنری و نوشتن تو دفتر کنید(کاری که ۶ ماه از وقت منو گرفت و نتونستم همه لغاتو مرور کنم) از این محصول فوق العاده استفاده کنید. بعد از تهیه محصول خودتون خواهید دید که چقدر از رقبای خود جلو افتادید و چقدر وقت بیشتری خواهید داشت برای مطالعه بیشتر و لذت خواهید برد از این که از الان دارید همه لغاتو یاد میگیرید. افراد موفق بهای موفقیت را میپردازند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.