دانلود جامع ترین فایل pdf رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)

دانلود جامع ترین فایل pdf رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
5224 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf  رابطه بین والدین و کودکان تالیف (هایم جی گینات) ترجمه سیاوش سر تیپی می باشد. این فایل شامل ۱۶۸ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

روابط بین والدین و فرزند

والدین اولین کسانی هستند که به رشد و تکامل شخصیت کودک و نوجوان کمک و یاری می کنند. خانواده نخستین مدرسه و مهدِ اصلی تربیت و زمینه ساز تکامل می باشد.
هیچ نهادی سرنوشت سازتر از خانواده در زندگی انسان وجود ندارد. کودک درس های اصلی و اساسی را در خانواده فرا می گیرد. محیط خانواده در تشکیل شخصیت انسان مؤثر بوده و قوانین و ضوابط موجود در آن در کودک و نوجوان اثر فراوانی دارد.

نخستین چشم انداز از جهان پیرامون به وسیلۀ خانواده و در خانواده به روی چشمان کودک باز می شود. آموزش های مهمی را کودک در خانواده کسب کرده و آماده می شود تا وارد اجتماع شود.

والدین و خانواده به نوجوان کمک می کنند تا از عهدۀ آنچه لازمۀ مستقل شدن است برآمده و آمادۀ ورود به دوران بزرگسالی شود. نیاز به خانواده و مخصوصاً والدین دلسوز و آگاه و با محبت ثابت گردیده است.
در کودکان و نوجوانانی که از نعمت خانواده و والدین برخوردار نبوده اند سازگاری کمتری دیده می شود و مشکلات زیادتری نسبت به کسانی که در خانواده بزرگ شده و والدین دلسوز داشته اند، دارند.
نهاد خانواده، به علت تماس نزدیک اعضای آن و همین طور تاثیرات متقابلی که در رفتار یکدیگر دارند موجب می شود که محیطی مثبت و سرشار از عاطفه، محبت و احترام و یا محیطی منفی و سرشار از کینه توزی، ترس، اضطراب و … به وجود آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.