دانلود فایل pdf بیوانفورماتیک به زبان ساده (چاپ دوم)

دانلود فایل pdf بیوانفورماتیک به زبان ساده (چاپ دوم)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
15MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3349 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل pdf بیوانفورماتیک به زبان ساده (چاپ دوم)

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf بیوانفورماتیک به زبان ساده (چاپ دوم) بروز شده برای زنومها و داده تالیف ژان میشل کلاوری ،سدریک نوتردام و ترجمه حسن کربکندی ،سجاد عباسی ،سیاوش ایروانی و محمود حسینی می باشد. این فایل شامل ۳۸۱ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

 بیوانفورماتیک به زبان ساده (چاپ دوم)

“کتاب حاضر حاوی اطلاعاتی جدید درباره روشهای پیشرفته مهندسی ژنتیک است که جهت شناسایی خصوصیات DNA و دستکاری آن بکار برده می‌شود . اثر مذکور ضمن بیان مثالهای روشن به شرح بیشتر این روشها می‌پردازد که در تشخیص بیماریهای ژنتیکی انسان موثر می‌باشند .برخی از مباحث این نوشتار بدین شرح است : سازمان بندی و بیان ژن ـ روشهای آنالیز ژن ـ تعیین ساختار ژن‌ها ـ کلون سازی در موجودات عالی و …”

زیست‌داده‌ورزیی یا بیوانفورماتیک دانش استفاده از علوم کامپیوتر و آمار و احتمالات در شاخه زیست‌شناسی مولکولی است. در چند دههٔ اخیر، پیشرفت در زیست‌شناسی مولکولی و تجهیزات مورد نیاز تحقیق در این زمینه باعث افزایش سریع تعیین توالی ژنوم بسیاری از گونه‌های موجودات شد، تا جایی که پروژه‌های تعیین توالی ژنوم‌ها از پروژه‌های بسیار رایج به حسب می‌آیند. امروزه توالی ژنوم بسیاری از موجودات ساده مانند باکتریها تا موجودات بسیار پیشرفته چون یوکاریوتهای پیچیده شناسایی شده‌است. پروژهٔ شناسایی ژنوم انسان در سال ۱۹۹۰ آغاز شد و در سال ۲۰۰۳ پایان یافت و اکنون اطلاعات کامل مربوط به توالی هر ۲۳ کروموزوم انسان موجود است.

بیوانفورماتیک یک دانش بین رشته‌ای است که شامل روش‌ها و نرم‌افزارهایی برای فهم اطلاعات زیستی است. بیوانفورماتیک به عنوان یک دانش بین رشته‌ای، به منظور تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات زیست‌شناسی، از ترکیب علوم کامپیوتر، آمار، ریاضی و مهندسی استفاده می‌کند. به عبارتی دیگر از بیوانفورماتیک برای تجزیه و تحلیل درون کامپیوتریِ مسائل زیست‌شناسی با استفاده از تکنیک‌های ریاضی و آمار استفاده می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.