دانلود جزوه آیین دادرسی کیفری (۱) زیر نظر استاد حسن قاسمی مقدم

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
966KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
987 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود جزوه آیین دادرسی کیفری (۱) زیر نظر استاد حسن قاسمی مقدم

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آیین دادرسی کیفری (۱) زیر نظر استاد حسن قاسمی مقدم می باشد. این فایل شامل ۱۰۰ صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آیین دادرسی کیفری (۱) زیر نظر استاد حسن قاسمی مقدم

مقدمه
آیین دادرسی: مربوط به شکل وشیوه ی رسیدگی به دعاوی، شیوه و روش دادرسی آیین دادرسی کیفری ۱ : شیوه ی دادرسی دعاوی کیفری و جزایی  پس جزو حقوق جزای شکل است.
چه کسی باید جرم را کشف کند؟ چه کسی باید تعقیب کند؟ چه کسی باید تحقیق و بازجویی کند؟ چه کسی باید رسیدگی و رأی صاد کند؟ چه کسی موظف است آراء را اجرا کند؟

*قانون تشکیل دادگاههای عمومی وانقلاب )اصل آن سال ۷۳ و سال ۸۱ نیز اصلاح شده است(با آیین دادرسی کیفری و مدنی متفاوت است.قانون تشکیل عهده دار رسالتی است که مراجع دادگستری را تعریف و صلاحیت آن را به ما می گوید )دادگاه ویژه روحانیت، دادگاه نظامی، دادگاه حقوقی ، دادگاه کیفری ۱ ، دادگاه کیفری ۲( قبل از انقلاب به این قانون ، قانون تشکیلات عدلیه می گفتند )مصوب ۱۳۰۷ ( و در کنار این قانون یک قانون به نام ، قانون اصول محاکمات جزایی وجود داشت که شیوه ی رسیدگی را می گفت اما بعد از انقلاب به جای این قانون ، قانون آیین دادرسی کیفری و مدنی به وجود آمد .

۲ خاص : شیوه ی رسیدگی ودادرسی –
آیین دادرسی کیفری را جور دیگری نیز به عام و خاص تقسیم می کنند:
۱ عام : هم شامل بعد از صدور کیفرخواست در دادگاه می شود و هم دادسرا  پس از کشف جرم تا اجرای حکم
۲ خاص : بعد از صدور کیفرخواست یعنی مرحله ای که در دادگاه سپری می شود یعنی فقط دادرسی کیفری را شامل می شود و شامل تحقیقات مقدماتی در دادسرا نمی شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.