دانلود فایل جامع نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

دانلود فایل جامع نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
628 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل جامع نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل DWG نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی) می باشد. این فایل شامل ۵ شیت می باشد. و در غالب فرمت DWG تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

طراحی پلان استادیوم ورزشی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از طراحان معمار با آن مواجه شده اند . بی شک در طراحی اینگونه پلان ها بسیاری از اصول طراحی ورزشگاه بایستی مورد توجه قرار گیرد از جمله توجه به ورودی تماشاگران ، ورودی بازیکنان و …. . در این بخش یک پلان استادیوم فوتبال به صورت فایل اتوکدی برای شما کاربران عزیز خانه طرح آماده کرده ایم تا با الهام گرفتن این نمونه از پلان ها ، پروژه موردنظرتان را با دید بهتری طراحی کنید .

سایت پلان استادیوم ورزشی تقریبا به شکل دایره است که در مرکز آن ، استادیوم فوتبال قرار دارد و در دورتادور آن ، پیست دو میدانی طراحی شده است . همچنین در دو ضلع این استادیوم سکویی برای تماشاگران در نظر گرفته شده است . این استادیوم ورزشی داری بخش های دیگری نیز هست ، از جمله این  بخش ها می توانیم به زمین چند منظوره ورزشی ، باشگاه ورزشی زمین تمرین بازیکنان فوتبال ، زمین تنیس و پارکینگ اشاره کنیم . زبان طراح و ترسیم کننده این نقشه اسپانیایی بوده که با توجه به در خواست کاربران خانه طرح ، این نقشه را به زبان فارسی ترجمه کردیم تا مورد استفاده تمامی طراحان و کاربران ایرانی قرار گیرد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.