دانلود فایل pdf تکنولوژی جراحی ارتوپدی لیلا ساداتی

دانلود فایل pdf تکنولوژی جراحی ارتوپدی لیلا ساداتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3896 بازدید
15,000 تومان 13,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf تکنولوژی جراحی ارتوپدی لیلا ساداتی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf تکنولوژی جراحی ارتوپدی طبق سرفصل دروس کارشناسی اتاق عمل تالیف لیلا ساداتی ، احسان گلچینی و سحر کرمی ویراست دوم می باشد. این فایل شامل ۱۸۰ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

تکنولوژی جراحی ارتوپدی لیلا ساداتی

تکنولوژی جراحی ارتوپدی

کتاب تکنولوژی جراحی ارتوپدی طبق آخرین سر فصل‌های شورای عالی برنامه‌ریزی و با استناد به جدیدترین کتب مرجع اتاق عمل و ارتوپدی تهیه و تدوین شده و مشتمل بر ۱۳ فصل می‌‌‌باشد. به دلیل گستردگی اعمال ارتوپدی سعی شده تا با دسته‌بندی این اعمال، یادگیری مطالب برای خواننده آسان‌تر گردد.

از آنجایی که شکستگی مهم‌ترین موضوع مطرح در ارتوپدی به حساب می‌‌آید، فصول پنجم و ششم به این مقوله اختصاص داده شده است. فصول دیگر نیز به موضوعاتی نظیر آرتروپلاستی، آرتروسکوپی، ترمیم تاندون، تراکشن، آمپوتاسیون و … به زبانی ساده و شیوا پرداخته است.

جراحی ارتوپدی (به انگلیسی: Orthopedic surgery) یا استخوان‌ پزشکی یا ارتاپزشکی به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است.

در قدیم شکستگی‌ها و در رفتگی‌ها و بیماری‌های استخوان و مفاصل اکثراً توسط جراحان عمومی درمان می‌شد. از اواخر دهه ۴۰ خورشیدی که متخصصان ارتوپدی تحصیل کرده به ایران آمدند به تدریج جراحی ارتوپدی برای مردم شناخته و بیماری‌های استخوان و مفاصل و نیز شکستگی‌ها و در رفتگی‌ها توسط این متخصصان درمان شدند. متخصص ارتوپدی به مداوای بیماران دچار بیماری‌های استخوان، مفاصل و ستون فقرات می‌پردازد. این بیماری‌ها شامل شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها، فلج‌های مادرزادی و اکتسابی، ترمیم زردپی‌ها و اعصاب محیطی و درمان تومورهای استخوانی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.