دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش اول

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
413KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
673 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش اول

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش اول می باشد این فایل شامل ۱۵ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش اول

هوش مالی

کیوساکی در این کتاب می‌نویسد، «ملک و املاک، سهام، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، کسب‌وکار یا پول، کسی را پولدار نمی‌کنند، بلکه اطلاعات، آگاهی، دانش، چگونه انجام دادن کارها، که البته به مجموعه این موارد هوش مالی هم می‌گویند، فرد را به پول می‌رسانند.» او اشاره می‌کند که خرید یک مجموعه باشگاه گلف‌بازی نمی‌تواند مهارت‌تان در این بازی را افزایش دهد. اما اگر در کلاس‌های آموزش گلف بازی شرکت کنید، می‌توانید مهارت کافی در این بازی را به دست آورید. او امیدوار است که خوانندگان با مطالعه کتاب «هوش مالی خود را افزایش بدهید»، بتواند در «بازی پول درآوردن» بهتر عمل کنند.

کیوساکی «هوش مالی» را به پنج جنبه تقسیم می‌کند:

۱. کسب درآمد بیشتر. این بخش با مقدار پولی که کسب می‌کنید، سنجیده می‌شود. مثلا اگر سالانه ۱۰۰هزار دلار درآمد دارید، هوش مالی‌تان از کسی که سالانه ۳۰ هزار دلار درآمد دارد، بیشتر است.

۲. محافظت از پول خود. زمانی که پول درمی‌آورید، باید بتوانید آن را نگه‌دارید. مراقبت از پول، به ویژه با استفاده از روش‌هایی برای کاهش مالیات‌ها، جنبه‌ی دوم هوش مالی است.

۳. بودجه‌بندی پول. کیوساکی می‌نویسد، «توانایی خوب زندگی کردن و سرمایه‌گذاری بدون توجه به اینکه چقدر درآمد دارید، به سطح بالایی از هوش مالی نیاز دارد.» این هوش مالی نیز با مقدار پولی که پس از تأمین مخارج، باقی می‌ماند، اندازه‌گیری می‌شود.

۴. افزایش پول خود از طریق اهرم مالی. این هوش مالی با بازگشت پول ارزیابی می‌شود. شما با مقدار پول اضافه بودجه‌تان چقدر می‌توانید پول بیشتری کسب کنید؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.